WOD (= Workout Of the Day)
De reguliere CrossFit les met het CrossFit programma. Hier is dagelijks een andere workout, worden de drie elementen conditie, gewichtheffen en gymnastics gecombineerd en is voor elk niveau.

GYMNASTICS
Een CrossFit les bestaande uit alleen gymnastics en conditionele oefeningen, denk aan pullups, pushups, handstands, touwklimmen, muscle ups, maar ook touwtje springen, rennen, roeien en alle andere oefeningen met eigen lichaamsgewicht. Dit is een CrossFit les inclusief workout, maar dan zonder gewichten.

BARBELL
Een CrossFit les in het teken van de barbell. Dit betekent dat er wordt gewerkt aan kracht en techniek met de stang, zoals alle olympic weightlift movements (clean & jerk en snatch) en powerlift movements (squats, presses en deadlifts). Tijdens de barbell les werken we ook met een workout!

BASIC
Dit is de basiscursus van CrossFit 2102 en bestaat uit een groep van allemaal beginners. In vier weken worden alle basisbewegingen aangeleerd en uitgelegd wat CrossFit inhoud. Er zijn twee lessen per week en dus in totaal acht lessen. Deze cursus is gratis voor bestaande HealthclubNU leden.
Start: woensdag 5 september

KIDS
CrossFit les voor de allerkleinste vanaf ongeveer 5-6 jaar tot 8 jaar. De les duurt een uurtje en is opgebouwd uit een stukje techniek, warming up, mini workout en een spelletje.

KIDS ADVANCED
CrossFit les voor kids van ongeveer 8 tot 12 jaar. De les duurt 45 minuten en bestaat uit een warming up, techniek, workout en een spelletje.

TEENS
CrossFit les voor de teenagers van ongeveer 12 tot 18 jaar. Een CrossFit les zoals wij dit ook zien bij de volwassenen, maar dan aangepast op hun niveau.

Mochten jullie vragen hebben, stuur dan even een mailtje naar info@crossfit2102.nl

%d bloggers like this: