"Community"

Meet the coaches: Terry Takken

Terry Takken (30 jaar) HOELANG GEEF JIJ AL LES BIJ CROSSFIT 2102? Vanaf het begin (is dat 3 jaar en 4 maanden?). Ik werd 3,5 jaar geleden benaderd door Moh of ik samen met de nieuwe clubmanager (Arjen) CrossFit lessen wilde opzetten. Natuurlijk wilde ik dat, want...

read more

Meet the members: Roy Dijkman

Roy Dijkman (42 jaar) WANNEER EN WAAROM BEN JE BEGONNEN MET CROSSFIT? Augustus 2015 volgens mij? Ik had nogal wat tegenslagen gehad (privé, zakelijk en sportief) en had een beetje een zootje van m'n leven gemaakt. Dus dan in godsnaam maar naar een sportschool (ik...

read more

Meet the coaches: Sem Li

Sem Li (32 jaar) HOELANG GEEF JIJ AL LES BIJ CROSSFIT 2102? Al sinds de mooie maand van november 2016. HEB JIJ NOG EEN ANDERE BAAN NAAST CROSSFIT COACH? Ik ben fulltime huisvader en CrossFit coach bij een andere box. WAAROM VIND JIJ LESGEVEN BIJ CROSSFIT 2102 TE GEK?...

read more

Meet the coaches: Vera Potharst

Vera Potharst (29 jaar) HOELANG GEEF JIJ AL LES BIJ CROSSFIT 2102? Ik geef nu alweer bijna 3 jaar les bij CrossFit 2102. Sinds de laatste paar jaar ben ik ook Head Coach en geef ik gemiddeld 16 uur les per week, waarvan 4,5 uur CrossFit Kids & Teens. Hiervoor heb ik...

read more

Meet the stagiaire: Eline van Houten

Hoi toppers van 2102! In november 2015 ben ik begonnen aan de basiscursus CrossFit bij 2102. De methodologie achter CrossFit heeft mij altijd erg geboeid en dit samen met de WODS, hebben de passie voor CrossFit in mij aangewakkerd. De meeste van jullie kennen mij wel...

read more

Meet the stagiaire: Jeffrey Ganseman

Ik ben Jeffrey Ganseman 22 jaar en tweedejaars student sportkunde in Haarlem. Tot de zomer loop ik stage bij CrossFit 2102. We kregen zelf de vrijheid van school om ervaring op te doen in een potentieel werkveld voor na de opleiding en zo meer ervaring op...

read more

Meet the stagiaire: Donovan Geel

Hallo atleten van CrossFit 2102,   Ik zal mij even voorstellen, ik ben Donovan Geel 17 jaar en ik kom uit Nieuw Vennep. Ik loop sinds afgelopen dinsdag stage bij jullie prachtige box en heb toen al kennis gemaakt met een aantal van jullie, maar nog lang niet iedereen...

read more

CrossFit is voor iedereen

“Nee, ik moet eerst even fit worden en dan ga ik starten met CrossFit.” Is wat ik alsmaar hoor als CrossFit coach en personal trainer bij CrossFit 2102 en HealthclubNU… Is CrossFit alleen voor gevorderde? Of kan een beginnende sporter ook starten met CrossFit? Lieve...

read more

Neem contact op

Met de eerste én enige officiële CrossFit box in Heemstede.

Cruquiusweg 37 – 1ste verdieping
2102 LS Heemstede

+31 (0)23 5280005

Wil je wat vragen? Stuur ons een berichtje of bel ons!